
Bij een technisch probleem aan de wagen (autopech, immobilisatie van het voertuig) of bij een medisch probleem in het buitenland, nemen de meeste van onze leden met ons contact op via het telefonische noodnummer.
Maar wist u dat er een nog snellere en efficiëntere manier bestaat waarmee u niet in de telefonische wachtrij hoeft aan te schuiven?
Hoe een bijstand aanvragen
zonder telefonische wachttijd?
Ofwel
belt u ons op het nummer +32 2 533 75 75 waarna u de optie kiest voor onmiddellijke bijstand zonder wachttijd. U ontvangt dan een sms met een link waarmee u onze app op uw smartphone kunt openen.
Ofwel
dient u uw bijstandsaanvraag rechtstreeks in via het internet door hier te klikken:
Ofwel
downloadt u vooraf onze app (via App store of Google Play) en neemt u via deze app rechtstreeks contact met ons op.
U kunt ons natuurlijk ook altijd bellen op +32 2 533 75 75 en ervoor kiezen om met een bijstandsagent te spreken, maar afhankelijk van de drukte kan er dan wel een telefonische wachttijd zijn.
De mobiele app van Europ Assistance
De mobiele applicatie van Europ Assistance laat u niet alleen toe om snel en efficiënt met ons contact op te nemen, ze biedt u ook de mogelijkheid om uw bijstandsdossier op te volgen en een terugbetalingsverzoek in te dienen.
Lees de voordelen van de app van Europ Assistance door hier te klikken.