. Hoe is de pechverhelping in België ontstaan en hoe heeft ze zich ontwikkeld?
. Hoe ziet de bijstandsmarkt van de pechverhelping er op dit ogenblik uit?
. Hoe beïnvloedt een steeds meer gediversifieerde en individuele mobiliteit de bijstandsverlening aan voertuigen?
. Hoe zal onze mobiliteit in de toekomst evolueren en hoe zullen de bijstandsmaatschappijen zich hieraan aanpassen?
Op deze en andere vragen tracht Europ Assistance een antwoord te geven in haar 3de Katern, gewijd aan de mobiliteitsbijstand.
U vindt er ook de analyse van Vias over de evolutie van de mobiliteit en het standpunt van de Europ Assistance Group over de toekomstperspectieven op korte en middellange termijn van de automobielsector en van de mobiliteit.
Consumenten, en ook bedrijven, zijn altijd op zoek naar een betere en meer persoonlijke dienstverlening. De automobielsector ondergaat grote technologische evoluties. We denken hierbij aan de elektrische, “geconnecteerde”, autonome en binnenkort zelfs vliegende auto’s. Milieuoverwegingen dwingen de marktspelers tot nieuwe, duurzamere en milieuvriendelijkere oplossingen. De mobiliteit, in de breedste betekenis van het woord, is in permanente ontwikkeling en de hulpverlening die ermee gepaard gaat, past zich aan.
Klik op onderstaand beeld om de wereld van de pechbijstand te ontdekken.
Lees ook onze 2 andere katerns gewijd aan onze bijstandsactiviteiten en aan de markt van de reisbijstand en de reisverzekering.