De mobiele app van Europ Assistance

By Xavier Van Caneghem le 05/12/2016 in Europ Assistance, Europa, Mobiliteit, Website
0
19

Europ Assistance breidt zijn dienstverlening uit en lanceert een gebruiksvriendelijke en interactieve mobiele app. Dankzij de Europ Assistance app, gratis beschikbaar via Google Play of Apple Store, zal de klant nog sneller geholpen worden na een technisch defect.

De mobiele App van Europ Assistance

Met één simpele klik op de smartphone wordt de klant gelokaliseerd en vertrekt de dichtstbijzijnde Europ Assistance pechverhelper naar de defecte wagen. Bovendien kan de klant zo elke stap van de bijstandsactie via de smartphone volgen. Het resultaat? Tijdswinst en een nog betere service.

Snelheid

Hét grote voordeel van de app is gebruiksvriendelijkheid en tijdswinst. De klant hoeft Europ Assistance niet noodzakelijkerwijs meer te bellen voor een bijstandsaanvraag bij autopech. Indien hij wenst, kan alles via de app verlopen: van het melden van de autopanne, het doorgeven van de gegevens (soort panne, type wagen, aantal passagiers,..) tot de komst van de pechverhelper ter plaatse. Bovendien komt een minder lange wachttijd langs een drukke weg voor de klant overeen met minder risico’s op een verkeersongeval.

Doeltreffendheid

Bij elke bijstandsaanvraag wordt de locatie van de klant meteen geregistreerd door de app en wordt de dichtstbijzijnde beschikbare Europ Assistance pechverhelper onmiddellijk ter plaatse gestuurd. Geen risico meer op foutieve vermelding van de locatie!

Gebruiksvriendelijkheid

De klant volgt alles van A tot Z op via de smartphone: de bijstandsaanvraag, de wachttijd tot aankomst van de pechverhelper en de eventuele reparatie bij de garage (indien de wagen niet ter plaatse hersteld kan worden).

Download de app hier:
.

Google_play1

app_store1

 

 

Nieuwe technologische ontwikkelingen

Met de lancering van deze app toont Europ Assistance aan hoe het als reisbijstandsexpert nieuwe technologieën naadloos wil integreren in zijn dienstenaanbod. Een actie die een aanzienlijk voordeel oplevert zowel voor de Europ Assistance medewerkers als voor de klanten die steeds talrijker worden om digitale apps te gebruiken om tegemoet te komen aan hun noden van elke dag:

  • Europ Assistance medewerkers kunnen dankzij het interactieve karakter van de app hun werking en de feedback van de klanten optimaal opvolgen. Bovendien levert het systeem een schat aan gegevens op die Europ Assistance toelaat om beter in te spelen op algemene tendensen en de noden van de klant.
  • Europ Assistance klanten kunnen in real time en op interactieve wijze hun bijstandsaanvraag opvolgen, wat de afstand tussen klant en pechverhelper verkleint en de klantentevredenheid vergroot.

mobiliteit

Print Friendly

0 Reacties

Reactie toevoegen

Schrijf een Antwoord

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>